טיפולי בוטוקס – לא רק נחלתם של כוכבי הסרטים והאופנה

אם עד היום היינו בטוחים כי טיפולי בוטוקס הם נחלתם של כוכבי הסרטים וידוענים רבים, היום אנו רואים כי בזכות המחירים ההוגנים והמשתלמים של טיפולי בוטוקס כל אחד ואחת יכולים להרשות לעצמם להיראות נהדר. 

עולם הרשתות החברתיות גם מאוד השפיע על הנראות של הרבה מאוד אנשים, כל אחד שם לב לנראות האישיות שלו ומשקיע לא מעט ברכישות של מותגי יוקרה אופנתיים, בישום והנעלה. אבל רגע אחד לפני שאתם רצים למרפאה אסתטית הקרובה ביותר אליכם לביצוע הזרקת בוטוקס בואו להכיר את כל מה שצריכים לדעת על סוגי הטיפולים, המחירים ואפילו על הסיכונים הקיימים ברגע שלא מבצעים את הטיפולים אצל רופא מוסמך ומנוסה.

מה זה בוטוקס ומה הסיכונים 

בוטוקס הוא טיפול קוסמטי פופולרי שנמצא בשימוש למעלה מ-20 שנה. הוא מוזרק לעור כדי להפחית קמטים וסימני הזדקנות אחרים. עם זאת, זה יכול גם לגרום למספר תופעות לוואי כגון כאבי ראש, מיגרנות או דימום בעין.

הסיכונים של הבוטוקס אינם מוגבלים רק לתופעות הלוואי שלו. ישנם גם סיכונים הקשורים בהזרקת המוצר לגופך. הזרקת בוטוקס עלולה להוביל לזיהומים ותגובות אלרגיות אם יש למטופל אלרגיה לאחד מהמרכיבים במוצר. בנוסף, אם יש למטופל מצבים רפואיים מסוימים כגון אפילפסיה או סוכרת, עליכם להתייעץ עם רופא לפני קבלת זריקות בוטוקס.

הזרקת בוטוקס נועדה למנוע קמטים והזדקנות. עם זאת, זריקות אלו יכולות להוביל גם לתופעות לוואי חמורות כמו כאבי ראש, אובדן זיכרון והתקפים.

הזרקות של בוטוקס עלולות לגרום למספר תופעות לוואי, כולל כאבי ראש, אובדן זיכרון והתקפים.

זהו סיכון שאנשים רבים מוכנים לקחת כדי להיראות צעירים ומושכים יותר. אמנם חשוב לשקול את הסיכונים הכרוכים בהזרקת בוטוקס לפני שתחליט לבצע אותן, אך חשוב גם שתדע למה אתה נכנס לפני קבלת ההחלטה.

הסיכונים הקיימים בהזרקת בוטוקס כוללים:

  • חבורות ודימום באתר ההזרקה
  • זיהום באתר ההזרקה
  • הצטלקות באתר ההזרקה
  • פגיעה בעצבים או בשרירים

בוטוקס מחירים 

אז כמה יעלו לכם טיפולי הזרקת בוטוקס, המחירים יפתיעו אתכם. היום ישנם מקרים שניתן לבצע הזרקת בוטוקס בשלושה אזורים במבצע ומחיר הוגן של כ – 1190 ₪ בלבד. 

אזור טיפול

מחיר ממוצע 

מידע נוסף

בוטוקס במצח 

750-950 ₪ 

המחיר משתנה בהתאם למצב של כל מטופל ולסדרת הטיפולים שאליה נכנסים.

בוטוקס סביב העיניים 

750-850 ₪ 

תלוי מצב המטופל וסדרת הטיפולים.

בוטוקס בין הגבות 

800 ₪ 

מחיר ממוצע לטיפול יחיד להזרקת בוטוקס בין הגבות למניעת "קמטי זעם".

 

הזרקת בוטוקס היא דרך יעילה לשיפור הנראות. הוכח כי הזרקת בוטוקס במצח ומסביב לעיניים משפרת את הנראות במידה משמעותית.

בוטוקס הוא סוג של רעלן עצבי המשתק את שרירי הפנים ומשתק זמנית את העצבים בשרירים אלו, מה שגורם לעור להיראות חלק וצעיר יותר.

בעוד שהבוטוקס משמש בדרך כלל למטרות קוסמטיות, הוא שימש גם בתחום הרפואי לטיפול במצבים מסוימים כגון כאבי ראש, מיגרנות וכאבי שרירים.

המאמר בשיתוף ד"ר רפאל קזראל מומחה מוביל לרפואה אסתטית. 

למעלה למעלה