איך להכיר נשים בשנת 2023?

דוגמנית

אם אתם רווקים טריים שיצאו מזוגיות ממושכת, או שהייתם רווקים זמן רב ולא הצלחתם למצוא בת זוג, ואולי אתם מרחפים איפה שהוא באמצע, אתם בטח תוהים מהי הדרך הטובה ביותר להכיר נשים בשנת 2023?

אין ספק שאנחנו בעידן שבו הדרך הפופולרית ביותר להכיר נשים היא באפליקציות ההיכרויות. היכרויות מקוונות עלולות אולי להרתיע, בגלל תחושה שכל הסיכויים הם נגדכם, אבל מחקרים מלמדים שיותר ויותר זוגות מספרים שהכירו באפליקציה והם חיים באושר ועושר עד היום הזה…

בין אם אתם חדשים במשחק ההיכרויות, או מנסים לנקוט בגישה חדשה, הנה כמה טיפים שיאפשרו לכם למצוא את אפליקציית ההיכרויות הטובה ביותר עבורכם.

הגדירו את הפרמטרים שלכם

תמיד חשוב להיכנס לסיטואציה של היכרויות מתוך ידיעה עם מה אתם רוצים לצאת ממנה. זה נכון במיוחד בהיכרויות מקוונות שבהן אתם ממש מסננים התאמות פוטנציאליות על סמך ההעדפות שאתם בוחרים בעצמכם.

לדוגמה, אם אתם לא מעשנים, אולי לא יתאים לכם לצאת עם אישה מעשנת, או להיפך. אם אתם דתיים, האם מערכת יחסים עם מישהי חילונית, היא בכלל משהו שכדאי לכם לנסות?

דייט מתוך מחשבה

מומחים ממליצים להיות בכמה אפליקציות היכרויות בו זמנית. וכשאתם נכנסים לאפליקציה אל תתנהגו כאילו שאתם עומדים לקנות בית, כאילו זו התחייבות גדולה לחיים. 

כללית, הדרך הטובה ביותר לגלות את האפליקציה הטובה ביותר עבורכם היא פשוט להיכנס ולנסות אותה. זה כמו לנסות בגד, אתם צריכים ממש לחוות אותו כדי לראות אם הוא מתאים לכם.

קחו בחשבון שהיכרויות הן גם עניין של היצע וביקוש. יש לכם היצע מוגבל, ואתם רוצים ליצור לעצמכם ביקוש כדי להגדיל את הסבירות שתפגשו מישהי. למה לא ליצור לעצמכם ביקוש ואפשרויות, מה יש לכם להפסיד?

האם אתם צריכים לשלם עבור אפליקציית היכרויות?

אמנם יש אפליקציות היכרות רבות שאתם יכולים להיכנס אליהם מבלי לשלם פרוטה, אבל יש גם אפליקציות שגובות דמי חבר או שגובות לפי א-לה-קארט, כלומר לפי רמות הגישה שתקבלו לתכונות האפליקציה השונות. כשאתם שוקלים כיצד למצוא את אפליקציית ההיכרויות הטובה ביותר עבורכם, קחו בחשבון את התקציב שלכם. 

כשאתם מחליטים אישית, אם שווה לכם לשלם עבור שירות זה, קחו בחשבון שבתשלום א-לה-קארט, למשל, אתם יכולים להגביר את נראות הפרופיל שלכם כך שיותר נשים יראו אותו. 

הפרטיות חשובה

אם אתם גרים במקום קטן או עובדים במקום שבו אתם מאוד ידועים, תרצו אולי למנוע מצבים שבהם תפגשו באפליקציה נשים שאתם מכירים. לכן, שיקלו אפליקציה המאפשרת בחירה בפרופיל פרטי, או חסימת אנשים מסוימים.

כמה מאמץ אתם רוצים להשקיע?

יש אפליקציות שבהן אתם יכולים למלא פרופיל מפורט יותר מאפליקציות אחרות. תנו את הדעת לסוגיות כמו: האם חשוב לכם להשיג מידע רב על מישהי ולנהל איתה הרבה שיחות לפני שתפגשו אותה, או שאתם אנשים שרוצים להידלק במהירות ולהגיע לפגישה אישית כמה שיותר מהר. התחשבות בכך תעזור לכם במהלך בחירת אפליקציית ההיכרויות הטובה ביותר עבורכם. 

מאמר זה נכתב בשיתוף אתר הכרויות שובבים >> https://www.shovavim.co.il/ 

למעלה למעלה