למה חשוב להיות מיוצגים על ידי סוכנות דוגמנות מובילה?

סוכנות אימג' חוות דעת

כבר מגיל צעיר, הבנתם ש"יש לכם את זה" ואתם מאופיינים במראה חיצוני שאי אפשר להישאר אדישים אליו. החלום הגדול שלכם הוא להיות דוגמנים מן המניין בישראל (או מחוצה לה), או אפילו לנהל קריירה מצליחה בעולמות משיקים דוגמת משחק או הנחיה.

הנקודה החשובה היא שגם אם יש לכם את מלוא הפוטנציאל, היופי והכישורים, ברוב המקרים אתם זקוקים לגורם מקצועי שילווה וידריך אתכם. הגורם המקצועי הזה הוא סוכנות דוגמנות מובילה, דוגמת סוכנות אימג'.

הסוכנות שתפתח לכם דלתות

סוכנות דוגמנות מהשורה הראשונה – כפי שניתן להתרשם דרך סוכנות אימג' חוות דעת – יכולה להגשים עבורכם את החלום בכמה אופנים. עולם הדוגמנות בישראל הוא תחרותי מאוד, עם אינספור גברים, נשים, ילדים וילדות שמתחרים על תשומת הלב של הקהל, הקמפיינים והתפקידים הנחשקים. מי שאינו מיוצג על ידי סוכנות מובילה, עלול למצוא את עצמו הרחק מאחור.

סוכנות דוגמנות תחזיק במלוא הידע והניסיון על מנת להדריך את הדוגמנים והדוגמניות על המסלול האידיאלי עבורם. חשוב לא פחות הוא שהיא תקיים קשרי עבודה ושיתופי פעולה עם גופים רלוונטיים, לרבות חברות אופנה והנעלה, חברות הפקה, גופי טלוויזיה, מערכות עיתונים וכן הלאה. אותם גופים יכולים להעניק עדיפות ברורה לדוגמנים ולדוגמניות המיוצגים על ידי הסוכנות, מה שמגדיל את הסיכויים שהם יוכלו למצב עצמם בשורה הראשונה של הדוגמנים בישראל.

יש סוכנויות דוגמנות שלוקחות את זה כמה צעדים קדימה ומבצעות את ההפקות השונות באופן עצמאי. המשמעות היא שהסוכנות לוקחת על עצמה את כל שלבי ההפקה, לרבות תוכן, בימוי, צילום וכמובן שגם ליהוק של דוגמנים, שחקנים ושאר כשרונות. עובדה זו מגדילה מטבע הדברים את סיכוייהם של מיוצגי הסוכנות לקבל תפקידים נחשקים, כפי שמעידות סוכנות אימג' חוות דעת.

הדרכה והכשרה

כיום, הדרישות מהדוגמנים ומהדוגמניות השתנו במידה לא מבוטלת. אם בעבר ייתכן שפנים יפות וגוף מעוצב היו מספיקים, כיום הקהל, החברות המסחריות ושאר השחקנים בשדה המשחק מחפשים את הערך המוסף. זו הסיבה לכך שמדברים כיום פעמים רבות על ייצוג של "טאלנטים" או "מולטי טאלנאים", ולא רק דוגמנים "בלבד". דוגמן בעל כישורי משחק או שירה, פופולריות מרשימה ברשתות החברתיות או אפילו אג'נדה שהוא מבטא באישיות או במראה שלו יכול לבלוט יותר.

 

גם מהבחינה הזו, אי אפשר להתפשר על הרמה המקצועית של הסוכנות שתבחרו שתייצג אתכם. כפי שניתן ללמוד דרך סוכנות אימג' חוות דעת, החברה מציעה כמה קורסים רלוונטיים מאוד לתחום, דוגמת קורס משחקי או עמידה מול מצלמה. כל אלו יכולים להרחיב משמעותית את ארגז הכלים של המיוצגים ולהקל עליהם למצוא את המקום שלהם בתעשייה.

אם גם אתם מעוניינים להפוך את היופי הטבעי שלכם למקצוע ולהשתלב בשלל תפקידים בתעשייה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אנשי אחת הסוכנויות המובילות בתחום לקבלת ייעוץ ראשוני ולתיאום פגישת היכרות. 

למעלה למעלה