רוצה לפרוץ בדוגמנות? הנה כל מה שאת חייבת לדעת

אנשים רבים חושבים ומעוניינים בקריירה בדוגמנות, והם משאירים את זה בגדר חלום ואז חווים את תחושת הפספוס המסתכלת. כדי לפתוח בקריירה מצליחה ולהגשים את החלום, תחילה חשוב לעשות את הצעדים הנכונים, ולהתחיל את התהליך עם אנשי המקצוע המובילים בתעשייה הישראלית.

אנשי המקצוע תחילה לאבחן האם יש לך את מה שמחפשים, ואז להתחיל לעבוד על הפרופיל שלך, ולקשר אותך לשיתופי פעולה עם המותגים המובילים. קריירה בדוגמנות אולי נראית שצריך להגיע להצטלם וללכת, אך מאחורי הקלעים יש עבודה רבה על מנת להגיע להצלחה המיוחלת.

המפתח להצלחה טמון בסוכנות דוגמנות מובילה

את בהחלט יכולה לפתוח בקריירת דוגמנות בעצמך, אבל אם את לא מכירה את התחום זה עלול להיות מאכזב. הגענו לסוכנות אימג' על מנת להבין מה הסוד? פגשנו את רועי מור, הבעלים של סוכנות הדוגמנות אימג' והוא שיתף אותנו מדוע לא כדאי לעשות זאת לבד. לדברי מור הוא נתקל בהמון צעירים שרוצים לפתוח בקריירת דוגמנות, והם חושבים שמדובר בלהגיע להצטלם וללכת.

לדבריו, מדובר בטעות חמורה. להיכנס לעולם הזה ללא ידע כלל על התחומים, עלול להביא לניצולם של הצעירים, וגרוע מכך אפילו לכשלון שלהם בתחום. ניהול נכון הוא המפתח להצלחה, ודוגמנית או דוגמן זה מותג לכל דבר, וככה מתייחסים אליהם בסוכנות. מותג צריך לפתח מהיום הראשון, לבצע לו אסטרטגיית צמיחה, לוודא כי יש לו ערך מוסף להעניק, וגם לשמור על הזכויות שלו מול המותגים הגדולים.

בנוסף לכך, חשוב לדעת שהמותגים הגדולים עובדים עם סוכנויות בלבד, הם לא לוקחים סיכונים ועובדים עם אנשי המקצוע שהם מאמינים בהם.

הטיפ החשוב מכולם - להעניק ערך מוסף

מור משתף אותנו בטיפ מנצח, שיכול לסייע לכל צעיר או צעירה שמתחילים את דרכם בעולם הדוגמנות. הטיפ המרכזי  לדבריו הוא באמת להביא את הייחודיות שבכם, ולהעניק ערך מוסף ללקוחות. כל מותג מוביל היום מחפש את האדם שיוביל דעת קהל, משפיען וייחודי. על מנת להיות כזה, על הדוגמן או הדוגמנית לפתח את האישיות שלהם ואת מה שהם רוצים לקדם, ולפתח פרופילים חברתיים ברמה מקצועית גבוהה.

לעבוד עם סוכנות אימג'

סוכנות אימג' מומחית באיתור כישרונות וטאלנטים לפרסומות, קמפיינים, ליהוקים וכל מטרה אחרת. החברה מייחסת חשיבות רבה לשאפתנות ודייקנות, וזה מה שמאפשר לה להגיע לתוצאות איכותיות כדרישות הלקוח. באמצעות קורסי העשרה שונים, הדרכות ואימונים אנחנו מצליחים להפיק את המירב מהכשרונות שלנו. 

סוכנות אימג' מקדמת תהליכים עבור החברות והלקוחות שלהם, ואנחנו לצידם בבחירה ובליהוק. עבור הלקוחות שלנו אנחנו מספקים לא רק דוגמנים, אלא גם את כל חבילת ההפקה הכוללת דוגמן או דוגמנית, שחקן או שחקנית, צלם, לוקיישן, תוכן וסט צילום.

רוצה שסוכנות אימג' תייצג אותך? למידע נוסף היכנסי לאתר החברה www.image-models.com

למעלה למעלה